Friday 3 September 2010

Ok nu har ni väntat länge nog

Ok, 5:5 dejten... Jo det var koreander och jag :P
Det började med att fem tjejer satt på ena sedan och fem killar på den andra, sen så skulle man presentera sig själv, vilken utbildning, ålder intressen osv. Lite som en arbetsintervju. Sedan så började lekarna, som gick ut på att dricka. Den snygga tjejen pratade självklart minst engelska av alla :P

En av lekarna gick ut på att säga "jag älskar dig" och sedan sträcka ut handen till tjejen man gillar, det gick fint.  :P
Om man blir nekad eller de väljer en annan kille sen så blir man tvungen att dricka om de gillar dig så håller ni hand. Mycket dricka blev det, men inte pga det :P

Sedan så var det sten sax och påse, i princip gick det ut på att dricka hela tiden, har ett vagt minne av den. Utöver det så var det Imagine game, där man skulle säga ex vem som dejtar mest, sen så ska alla peka på en person samtidigt, dvs den personen som man tror dejtar mest. Den personen som flest pekar på får dricka.

Efter det så var det titanic, dvs att man skulle lägga ett shot glas i ett glas fullt med öl, sedan så ska alla hälla lite sprit i det tills det sjönk, den det sjönk för blev tvungen att dricka. Hmm sen så var det ett räkna spel som jag fan förlorade på hela tiden, fattade det inte riktigt :)

Lämnar det så, men kul var det. P.S. nog fan så drack jag ris vinet igen och missade en klass i skolan på grund av det. Att jag aldrig lär mig :)

Ikväll så var jag ute och åt med en väldigt trevlig tjej som senare presenterade mig för sina snowboard vänner, så nu ska jag nog gå med i en snowboardklubb här, lite mysko men vad fan :P
Är "lite" sliten nu, ska upp imorgon och gymma, sen så är det en jättefest igen.

Sov sött.

P.S. Alla jag umgås med är normala så inga freaks :)
Damn I love this town, Stockholm känns mer och mer avlägset.

1 comment:

  1. Eh nu måste jag ha missuppfattat lite. Var det inte PLUGGA du skulle göra i Korea eller? Snacka om student nu då!!! Och lät inte som en vanlig blinddate inte. Började låta som speeddating sen vete 17. Jag trodde du sa förut att Koreaner inte dricker, eller inte är bra på det. hur kan de då supa en 2 meter alkoholvan svennebanan? Är det därför de hittar på såna här lekar? Kul med livstecken ;) Kasper sätter sig i mitt knä så fort jag tar fram datorn och säger "Danne, Krea!" Kraaaam

    ReplyDelete