Saturday 9 October 2010

Midterms

Halloj,

Inte blivit mycket bloggande på senaste tiden, men det är för att Yonge släpat med mig ut och festat typ varenda natt, varit så jäkla sliten, tyvärr inte en massa bilder från det har inte pallat ha med mig kamera till våra utekvällar. Har dock varit sjukt sjukt kul, fan saknar den lilla kinesen, eller ja han är korean men vad fan det är ju samma sak, jag är är så jag får säga det ;)

Just nu så är det mycket med studierna, midterms närmar sig så måste ta tag i plugget nu, inte blivit mycket av det innan. Så jävla illa men vad fan det löser sig, har ju i alla fall pluggar koreanska, men fan vad svårt det är.

Bilden här nedan är för Emilio, Naruto Nudlar ;)

Btw, jag går fortfarande runt i shorts och T-shirt, svensk sommarvärme här, hur är det i Sverige? :P

3 comments:

  1. Höstmys på hög nivå =) gula lv o 5-10+ grader ute

    ReplyDelete
  2. fuck u!!!!!

    gif naturo nudlar nu, det ser galet gott ut!!! roligt att du nästan lever fortfarande ^^

    ReplyDelete
  3. fuck you ville jag med skriva... -3 grader här i morse....skrap på rutorna...blääää på dig...

    ReplyDelete