Saturday 28 August 2010

Found my kind of place

Ok, vad har hänt i Dmans liv den senaste tiden?
Jo han har lyckats få panik över sin lilla lilla lilla lägenhet, men kommit över den och nu ska den inredas, mycket fina bilder kommer att komma upp när den är klar.

Har även haft den drickar tävling med två koreaner där vi drack risvin och risshots, den förstnämda tog döden på oss alla tre, det slutade med att vi alla tre var  fölorare som inte hittade hem :P

Varit på noraebang med internationella studenter och koreaner. koreanerna var galet duktiga, sa även artigt nog att jag också var det, fast det vet vi alla att jag inte är :P

Har även lyckats ha sönder min älskade Macbook, :(, fyra år R.I.P
Har dock köpt en EEEEEE Pc (ett eller två e'n fär mycket kanske), till ett riktigt bra pris så jag är nöjd ändå.
Tur att man har en koreansk vän som kan hjälpa till när det inte finns några prislappar och ingen kan engelska.

Sen i fredags så var vi i Hongdae då man fick inträde till alla klubbar för 130 kr, så vi sprang runt lite överallt fram till fyra på natten. Dock så var det färsta stället bäst så jag hade gärna stannat där, det var fullt när jag ville gå tillbaka, så blev lite besviken. dock en sjukt bra kväll, koreaner kan klubba!
Älskar Seoul!!!

Och här kommer bilder

Denna toalettrulle hållare går inte att få lös på något sätt så den är bara prydnad då det ej går att få på rullen. Men den är fin ;)
R.I.P
Min garderob, utan hyllor. Och börjar det brinna så ska jag tydligen springa in i den och stänga dörren. Iaf enl skylten.
Toa dusch och säng i samma bild :)
Skrivbord, ser bättre ut nu
Lite hyllor ovanflr skrivbordet
Och ett fönster, hör och häpna, men det går ut till hallen :P
Donghee, skön kille från....har jag glömt men pratar koreanska och engelska. Nej inte korean
Första utbytesstudent samlings kvällen, jag var fina två timmar sen :)
Blev lite noraebang med två tyska och en fransk flicka
Tvingade med de koreanska faddrarna på fika efter skolan, de är hur sköna somhelst.
Självklart så blev det noraebang :P
Skön kille som inte pratar mycket engelska så det tar tid när vi ska prata med varandra :P
Äkta korea bild ^^
Kvällen med drickartävling, och typ sista minnet från den kväller för oss alla tre :P
På väg ut för att klubba med studenter, koreanerna tittade lite snett på oss...
En härlig kines från Wien och en Ukrainsk flicka från Wien :)
Svårt at se men i fönsterna så är det noraebang eller karaoke för folk som vill att alla andra ska senär de sjungar och har sig.
Den sista klubben, helt ok, dock inte som M2. Har videos där ifrån men lyckas inte ladda upp dem.

2 comments:

  1. HÄRLIGT med lite uppdateringar! Badrummet/toa ser ju otroligt fräscht ut iaf :) Alltid ngt! Toapapperet kan du väl rulla på själv eller? Medan du ligger och försöker somna menar jag ;) Hyllor är till för mesar, dessutom har du ju massa hyllor ovanför skrivbordet.

    Och du, varför kyl på rummet om du inte får äta där? Mysko...

    Eh datorn...hm var ska jag börja. Den var verkligen TRASIG! Inte alls som jag föreställt mig, har du haft besök av Bigfoot? Löjligt trasig lillebror. Men det var ju bra på ett sätt för då fick du en lika fin dator som jag =)

    Du sticker ut lite bland dina vänner om man säger så... Men du ser ut att ha det bra! Hörde att det var sådär med skolan dock av mamma. Får prata ngn dag.

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

    ReplyDelete
  2. hej Daaaååååånnnnn!

    Kul att du har en blogg tycker jag ;)
    BEKLAGAR SORGEN till macen! Hoppas den får en fin begravning, var ska jag skicka blommorna?!

    Synd att vi inte han ses innan du drog, men du kommer väl hem nån gång igen antar jag ? ;) Vi får ta igen det då!

    Kram Malin =)

    ReplyDelete