Monday 16 August 2010

Snart bär det av.

Snart bär det av till risets förlovade land, Korea, och ja det är Sydkorea. Galet många frågor jag fått om det är Nord eller syd, antingen så tycker folk att jag skulle passa bra in i Nord, de är obildade eller så vill de bara bli av med mig. Alternativ tre låter faktiskt mest troligt. Även om jag och Kim Jong Il säkerligen skulle bli bästa vänner, jag menar han är ju bäst på allt vilket jag också är....

Måste i och för sig erkänna att jag är grymt sugen på att åka dit, men kanske inte denna gång, eller.. vi får se..

En fråga jag fått 100ggr är om jag är exalterad, detta i en high pitched voice dvs ungefär i samma tonlägen som en fjortis när hon ser Robert Pattinson, ni vet den glittrande vampyren. Problemet med mig är att jag inte varit super hypad, utan känner mer att jag tar det när det kommer, det kommer självklart bli jäkligt kul men kan liksom inte riktigt skrika av lycka. Har ju känt till det i ett par månader nu så jag hade varit ganska jobbig att umgås med om jag hade varit så hela tiden.
Jobbigare kanske tåls att tilläggas. ;)


Vill passa på att tacka för den underbara avskedsfesten i Lördags, det var en av de konstigaste kvällarna på länge, inte så överraskande med tanke på vilka som var med. Kvällen innehöll öl, som vi drack och tappade på vägen så att den bil stannade vilken vi sedan fick lift av in till stan. Karaoke blev det sedan med underbar skönsång, fram tills det att jag tittade på det vi spelade in.....hmm den uppvärmningen inför Norebang (karaoke rum) skrämmer mig mer, det lät väl kanske inte lika bra såhär i efterhand. Dock så måste jag säga att versionen av Daniel-Mia låten var fantastisk.

Skulle gärna lagt upp videon här men tror att jag kommer att bli mördad då, eller än värre, de lägger upp de videos som finns när jag sjunger Master of puppets, jag har verkligen förstört den låten.

Efter den den underbara karaoken så begav i oss till en park som hade vattenspridare, och självklart så måste man springa i dem då, vad ska man annars göra?
Örjan klarade sig dock då han var....smart, Emilio då han satt och sov över bordet, jag Emma och Ninni ska nog bara vara glada över att vi inte blivit förkylda :)


Nä nu är det dags att packa ihop mina väskor, och väcka kära Emilio som lovat att ge mig skjuts till Arlanda, det lär ta sin lilla stund :P


Allt som allt det var en härlig avslutande fest och nu lämnar jag Sverige och Stockholm för denna gång, och jag lämnar landet med mycket goda minnen :)

På återseende

P.S. Bilder kommer att dyka upp i framtiden

1 comment:

  1. There and you have to fuckin promise to come back again....!! Tack själv för en helt underbar avslutningsfest. Det var en upplevelse. Och ja: du kommer dö om du lägger upp filmer på skönsången. Jag lovar och svär att jag kommer att hitta någon i Korea som jag kan sprida min master of puppets video genom... you have been warned.

    Jag saknar dig redan Daniel. Ha det så sjukt bra nu!

    /Ninni

    PS. Jag frågade bara om du var exalterad i en high pitched voice pga att jag just i den stunden satt och tänkte på Robert Pattinsson, du vet den där glittrande vampyren. DS

    PS2. I love you. DS.

    ReplyDelete